כולנו מכירים את התופעה של המרוץ האין סופי אחרי הדיאטה והרצון להראות טוב ולהשיל מאיתנו כמה קילוגרמים.

השגתי את המטרה הורדתי במשקלי, אני נראה טוב מחמיאים לי, אך יחד עם זאת קשה לי לקבל את עצמי מבחינה מנטאלית לשנות את דפוסי החשיבה
שלי, שהייתי מורגל אליהם הרבה שנים, חסר לי השקט שהיה לי קודם.
אותו דבר בשינוי בעבודה, בשינוי זוגיות, ובכל אחד מאתגרי החיים. הדלת לאפשרויות חדשות נפתחת – אבל אנחנו לא יודעים איך לעבור דרכה.
לא הכנתי את עצמי למודעות חדשה, למחשבות חדשות, לאפשרויות החדשות, ולפתע ההרגלים הישנים חוזרים, חוסר הסיפוק והתסכול חוזרים .
אילו הייתי יודע להכין את עצמי מנטאלית לשינוי הכל היה נראה אחרת.
ואולי זאת הדוגמא שממחישה יותר מכל איך משולש החיים עובד.

האימון על פי משלש החיים משלב אימון בשלשה תחומים , מנטאלי, פיזי ותפעולי.
כדי לנהל אורח חיים בריא עלינו לדבוק במשולש החיים שווה הצלעות.
צלע ראשונה אימון מנטאלי , צלע שנייה אימון פיזי, צלע שלישית אימון תפעולי .
אימון מנטאלי לפיתוח מודעות עצמית , אימון פיזי ותזונתי להתמודדות עם אתגרים פיזיים, כושר גופני, ושימור אנרגיה. אימון תפעולי להשגת מטרות על פי לוח זמנים
ותוך בקרה ומחויבות אישית . דגש על פיתוח יכולת הקשבה בבית ובעבודה.
אם מקדמים את כל צלעות המשולש – החיים בריאים, התחושה טובה, המחשבה ממוקדת ויעילה – ממש חיים פי 3 .

מרכיבי משולש החיים

אימון מנטאלי

מתמקד ביכולת האישית להתמודד עם שינויים , הכרת מוגבלויות אישיות ושינוי בחשיבה , נשיאה באחריות , תקשורת בן זוגית סביבתית, הסרת עכבות וסטיגמות מגבילות , פיתוח מודעות עצמית .

אימון פיזי / בריאות

הדגש על פעילות גופנית נכונה , העצמה אנרגטית , מודעות פיזית, שינוי בהרגלי תזונה , פריקת מתחים ואנרגיות שליליות, כושר גופני ושימור אנרגיה. הצבה והתמודדות עם אתגרים פיזיים .

אימון תפעולי:

הצבת מטלות למימוש בפעל בהתאם ללוחות זמנים ובקרה עצמית . קבלת אחריות ופיתוח מחויבות אישית. דגש על פיתוח יכולת הקשבה בבית למשפחה ובעבודה. הבחנה בין פעילות מוטורית בלתי מבוקרת לפעילות מבוקרת וממוקדת .

רק השילוב בין השלשה מוביל לתוחלת חיים ארוכה ובריאה.

טובה רגב בתוכנית בריאות 10 בערוץ 10

האם אימון משולש החיים קשור לאימון לקריירה / זוגית / שינוי הרגלים?

חוסר הסיפוק והיכולת להגשים מטרות נובע מחוסר האיזון בצורת החיים שלנו. ה"בסיס" שלנו לא מאוזן ויוצר בעיות בכל תחומי החיים. אצל כל מתאמן חוסר האיזון מתבטא בצורה אחרת – תקיעות בקריירה, בעיות בזוגיות, קושי בשינוי הרגלים ועוד ועוד.

בעזרת האימון האישי בשיטת “משולש החיים” נעבוד על חוסר האיזון הפרטי שלנו. נפעל דרך 3 מימדי המשולש כדי להתאזן ולהשיג את מטרותינו – בכל תחום.

שפוף
אין לי מודעות עצמית , אני לא מודע לתזונה נכונה ולמצב הפיזי שלי. אני לא מתפקד כיאות וסף השליטה שלי נמוך.
מודע הלא מתמיד
יש לי יכולת להתמודד עם שינויים ,אני מכיר במוגבלויות שלי. אני לא עושה פעילות גופנית ואיני שולט בהרגלי התזונה שלי. אני לא יודע איך לפתח מחויבות אישית.
מתקדם ללא מודעות
אני לא מתקשר נכון עם הסביבה . אני לא מכיר במוגבלויות שלי. אני עושה כושר גופני אני אוכל נכון ובמינון מתאים . הצבתי מטלות למימוש יעדים .
מודע האבוד
אני מודע לעצמי , אני שולט על גירוי התגובה שלי. אני שם דגש על פעילות גופנית ותזונה נכונה אני מבצע נשימות לפריקת מתחים . פיתחתי יכולת הקשבה לסביבה שלי . אני מבחין בין פעילות מוטורית לפעילות מבוקרת וממוקדת . חסרה לי תכנית פעילות לטווח ארוך ופיתוח מחויבות.
מודע חסר האנרגיה
אני מבצע נשימות להרגעות ומיקוד, אני יוצר מחשבות שיוצרות מציאות חדשה. אני לא בהקשבה לגוף, ולא שם דגש על תזונה נכונה. אני עוצר ובוחן את הפעולות שלי. אני לוקח אחריות על מעשי .
אנרגטי במעגלים
אני לא מתמודד עם שינויים . אני לא נושא באחריות. אני מתמודד עם אתגרים פיזיים , אני מספק לגוף אנרגיה מתאימה. אני לא מממש את היכולות שלי , אני תקוע.
לא לוקח אחריות
אני מגיב מתוך בחירה מחושבת. שיניתי הרגלי תזונה אני עושה פעילות גופנית במינון מתאים . אני לא לוקח אחריות על מעשי, אני לא עומד בלוח זמנים ובקרה עצמית.
אחראי ללא עוצמה
אני לא מודע לעצמי אני לא שולט על גירוי התגובה שלי . אני לא עושה פעילות גופנית אני לא שם דגש על תזונה . אני מקבל אחריות על מעשי ומחויב אישית לפועלי.
לחיות פי שלוש
אני מגיב מתוך בחירה מחושבת , אני נושא באחריות. שיניתי הרגלי תזונה אני עושה פעילות גופנית במינון מתאים . אני יודע איך לפעול, איך לנהל את עצמי, ואיך לממש את הרצונות שלי

חיזוק ופיתוח צלעות המשולש

חיזוק ופיתוח הצלע המנטלית

מה עושים? בוחנים את האירועים ומפרשים אותם, מגיבים מתוך בחירה מחושבת ונושאים באחריות . עובדים על יצירת מחשבות שיוצרות מציאות אחרת. לומדים שיטות נשימה להרגעות.

חיזוק ופיתוח הצלע הפיזית

מה עושים ? עוצרים ובוחנים, האם הפעילות שאנחנו עושים נכונה לנו, האם אנחנו בהקשבה לגוף. עובדים על מודעות פיזית , שינוי בהרגלי תזונה ובמינון מתאים, פריקת מתחים על ידי נשימות, פיתוח כושר גופני והתמודדות עם אתגרים פיזיים.

חיזוק הצלע התפעולית

מה עושים ? עוצרים ובוחנים, האם אנחנו בהקשבה לסובבים אותנו, האם אנחנו פועלים בצורה מבוקרת, האם אנחנו לוקחים אחריות על מעשינו. עובדים על הצבת מטלות למימוש עצמי, דגש על פיתוח יכולות הקשבה בבית למשפחה ובעבודה. לומדים להבחין בין פעילות ותגובות מוטוריות לפעילות מבוקרת וממוקדת.

פרטים נוספים על התהליך, התדירות, והאינטנסיביות ניתן לקבל בפגישה אישית בלתי מחייבת.
אתם מוזמנים ליצור איתי קשר לקביעת פגישת אימון בטלפון 054-4930071 או
במייל tova.regev@gmail.com

הורדה חופשית: איך לחיות פי 3 עם משולש החיים.

הורד גרסא להדפסה של משולש החיים ושל 3 הצעדים לחיזוק המשולש להדפסה ולשימוש כתזכורת ו”שעון מעורר” במהלך השבוע. מומלץ לתלות במקום שבו אתם נמצאים בבוקר / יושבים לאורך זמן במהלך היום. כך תוכלו להזכר באופן סדיר בהנחיות ולכוון את עצמכם בהתאם.


 
 
שיטת הנשימה המודעת
השתמשו בנשימה כדי לפתח מודעות גדולה יותר לרגשות, לפתח יציבות רגשית ובהירות מנטלית
5 הצעדים להתחלת יום אקטיבי
המצב המנטלי בעת הקימה משפיע על המשך היום.
חמישה צעדים פשוטים ואפקטיבים שמכוונים את היום לנתיב הנכון.
מפגשים ממוקדים בנושאי הגשמת מטרות, עמידה ביעדים, כלים לפיתוח מודעות והנעה עצמית. ההרצאות מתאימות לחברות ואירגונים הרוצים להקנות כלים פרקטים למשתתפים.
לפרטים נוספים והרשמה >>